Termeni și condiții

Termeni și condiții

SC FORTIS TEAM SOLUTIONS SRL cu sediul social Str. Raul Dorna 2A, sector 6, București, prin intermediul acestui site web oferă clienților informații cu privire la produsele ce se află pe stoc. Acest website este unul stric de prezentare, utilizatorii neavând posibilitatea de a plasa o comandă directă prin aceasta platformă.

Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor si conditiilor ce se regasesc mai jos. Daca nu sunteti de acord cu termenii si conditiile companiei SC FORTIS TEAM SOLUTIONS SRL va rugam nu accesati acest site.

SC FORTIS TEAM SOLUTIONS SRL isi rezerva dreptul de a efectua modificari ulterioare acestui contract, fara a notifica in prealabil partile.

1. Definitii

In interesul prezentului regulament, urmatorii termeni se definesc astfel:

• beneficiar = persoane fizice sau juridice ce se informează cu privire la produsele aflate pe acest site web;

• furnizor = compania SC FORTIS TEAM SOLUTIONS SRL identificata la Registrul Comertului cu J40/4656/2018 Cod unic de inregistrare 39141439.

• produse  = bunuri care ar putea fi livrate de furnizor catre beneficiar ca urmare a unor discuții telefonice sau prin email;

2. Drepturi de autor

Drepturile de autor asupra intregului continut al acestui site web apartin in totalitate companiei SC FORTIS TEAM SOLUTIONS SRL  si nu se pot copia sau folosi fara acordul scris al proprietarului.

Persoanele care acceseaza acest site web au dreptul de a vizualiza intregul continut si sa insereze link-uri catre acest site web pe alte site-uri cu caracter comercial sau publicitar.

OFFICEJOY.ro isi rezerva dreptul de a refuza colaborarea cu clientii care au un comportament inadecvat sau limbaj necivilizat si agresiv.

3. Confidentialitatea datelor

OFFICEJOY.ro nu prelucează în acest moment datelor personale conform Legii nr. 677/2001 privind protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, cu modificarile si completarile ulterioare si a Legii 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice.

Site-ul OFFICEJOY.ro nu colectează datele dumneavoastra personale în niciun moment al utilizării acestuia.

Protectia datelor cu caracter personal – actualizat conform regulamentului UE 2016/679 (GDPR).

4. Comanda

Acest website este unul stric de prezentare, utilizatorii neavând posibilitatea de a plasa o comandă directă prin aceasta platformă.

Informațiile sunt cu titlu de prezentare. Pentru a comanda, ne puteți contacta la numărul de telefon 0784 987 987 sau prin email la florin@officejoy.ro

5. Garantia produselor

OFFICEJOY.ro asigura garantia tuturor produselor comercializate, conform Legii 449/2003 privind vanzarea produselor si garantiilor asociate acestora.

OFFICEJOY.ro comercializeaza doar produse noi, aceste produse provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

6. Garantia preturilor

La Produsele comercializate pe acest site web Pretul de achizitie tiparit pe factura va fi acelasi cu cel afisat pe site in momentul plasarii comenzii.

Ne rezervam dreptul de a schimba pretul produselor fara o notificare prealabila, insa ne asumam raspunderea ca valoarea comenzii dumneavoastra sa nu se modifice dupa confirmarea acesteia telefonic de operatorii nostri.

7. Programul de livrare

Livrarile se fac de Luni-Vineri in intervalul orar 09:00-17:00. Inainte de efectuarea livrarii veti fi contactat telefonic de unul din curieri pentru a confirma adresa de livrare.

Daca in acest timp nu sunteti la adresa de livrare, puteti cere ca livrarea sa se faca la o alta adresa sau sa specificati un interval orar in care sunteti la adresa la care ati cerut livrarea la plasarea comenzii.

8. Returnarea produselor

Conform art. 9 alin. (1), raportat la art. 16 lit. e) din Ordonanta urgenta 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, nu pot fi returnate, din motive de protecţie a sănătăţii și din motive de igienă, produsele ce sunt folosite în aceste din urmă scopuri, precum și în alte scopuri în măsura în care folosirea ulterioară a produsului utilizat poate afecta sănătatea consumatorului, atât timp cât au fost desigilate de consumator.

Se pot returna doar produsele care se afla in aceeasi stare fizica in care au fost livrate: fara urme de folosire, in integritate totala (daca au avut accesorii este necesar sa le inapoiati), fara rupturi, in ambalajele originale.

Produsele pot fi returnate conform POLITICII DE RETURNARE A PRODUSELOR.

8.1 Dreptul de returnare

Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar beneficiarilor persoane fizice, beneficiarii persoane juridice nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in vigoare referindu-se doar la persoanele fizice.

”Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatotului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor”.

Costurile de transport a retururilor sunt achitate intotdeauna de catre client conform O.G 34/2014.

De retinut! Nu se accepta colete care sunt expediate prin ramburs!

8.2 Restituire bani

In urma cererii de retur, a primirii coletului returnat si a indeplinirii conditiilor de retur OFFICEJOY.ro va returna banii persoanei, la trimiterea cererii de retur, valoare integrala a produselor returnate, la adresa furnizată.

O.U. 34/2014, art. 13 (1) „Profesionistul ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului, in conformitate cu art. 11.”

O.U. 34/2014, art. 14 (2) „Consumatorul suporta doar costurile directe legate de returnarea produselor, cu exceptia cazului in care profesionistul nu a informat consumatorul ca aceste costuri trebuie suportate de catre consumator.

9. Reclamatii

Pentru orice reclamatii, sugestii, nemultumiri sau intrebari OFFICEJOY.ro va recomanda sa ne contactati la adresa de e-mail florin@officejoy.ro.

10. Forta majora

Compania OFFICEJOY.ro nu poate fi considerata raspunzatoare pentru expedieri intarziate in cazurile:

• cazul fortuit: blocaje rutiere, surpari de teren in apropierea soselei, caderi de poduri, accidente rutiere, probleme mecanice ce pot aparea in modul de transport, etc.;

• cauze naturale: furtuni, incendii, inundatii, zapada sau inghet, etc.;

• cauze umane: razboaie, starea de asediu, greve, revolutii, etc..

11. Limitarea responsabilitatii

Compania OFFICEJOY.ro nu este raspunzatoare pentru acuratetea datelor furnizate utilizatorului sau pentru erorile, greselile, neindeplinirile, intarzierile sau intreruperile fluxului de date indiferent de motiv.

Compania OFFICEJOY.ro nu este raspunzatoare pentru daunele aduse calculatorului dumneavoastra sau virusi care ar putea sa va infecteze calculatorul sau alt echipament ca urmare a descarcarii vreunui continut, accesarii sau utilizarii acestui site web.

Compania OFFICEJOY.ro nu este raspunzatoare pentru nici un fel de daune (inclusiv, dar fara a se limita la daune rezultate din date pierdute, profituri pierdute) rezultate ca urmare a folosirii, sau a incapacitatii de folosire, a informatiilor prezente pe acest site web, chiar daca compania a fost prevenita in legatura cu posibilitatea producerii unor astfel de daune.

12. Jurisdictie

Legea aplicabila este legea romana. Toate litigiile privind interpretarea, executarea sau incetarea prezentilor Termeni si Conditii se vor rezolva pe cale amiabila de catre reprezentantii partilor (beneficiar si furnizor). In cazul imposibilitatii unei intelegeri intre parti, solutionarea litigiului revine instantelor de judecata romane.